Kata-Kata Aluan Dari Admin.

·

My Jodoh Muslim Dot ComAssalamualaikum wbt & Salam Sejahtera.

.
Terima kasih kerana berkunjung ke portal "My Jodoh Muslim Dot Com". Portal khas untuk mencari pasangan hidup dan jodoh muslimin dan muslimat seluruh Malaysia. Kini anda boleh membuat pendaftaran sebagai ahli secara percuma untuk mencari pasangan hidup dan jodoh yang sesuai mengikut kriteria pilihan anda sendiri. Pihak kami akan berusaha untuk menyediakan perkhidmatan yang terbaik bagi membantu anda dan akan memaklumkan kepada anda melalui sistem dan email jika terdapat carian atau pasangan yang sesuai untuk anda berdasarkan kriteria yang dipilih dan dinyatakan oleh anda sendiri.
.
Untuk itu, pihak kami berharap agar anda dapat memaklumkan maklumat yang benar dan tepat mengenai diri anda bagi memudahkan pihak kami membantu anda. Semua maklumat peribadi diri anda adalah dirahsiakan, kecuali jika anda memilih untuk tidak dirahsiakan seperti pilihan didalam borang pendaftaran ahli tersebut. Semua maklumat yang akan anda isi pada borang pendaftaran ahli juga mestilah mengikut format mengisi borang seperti yang ditetapkan. Semua maklumat yang dihantar dan tidak mengikut format yang ditetapkan akan dipadam secara automatik oleh sistem My Jodoh Muslim Dot Com kami.
.
Pihak kami juga berharap dengan kewujudan portal carian pasangan ini, ianya sedikit sebanyak dapat membantu anda dalam mencari pasangan hidup dan jodoh. Semoga kita semua dapat memanafaatkan portal ini dengan sebaiknya. Sebarang masalah atau pertanyaan hendaklah di emel terus kepada admin My Jodoh Muslim Dot Com.
.
Semoga beroleh kebaikan bersama.
.
Teruskan bersama kami...
.
Terima kasih.
.
Admin
My Jodoh Muslim Dot Com.
Website. : my-jodoh-muslims.blogspot.com
Email 01 : admin@my-jodoh-muslim.com
Email 02 : admin_vip@my-jodoh-muslim.com
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

© Admin Portal My Jodoh Muslim Dot Com :-

Login Ahli My Jodoh Muslim

ID ANDA :

KATA LALUAN :



.

Login Ahli VIP My Jodoh Muslim

ID ANDA :

KATA LALUAN :



.

Jom Sembang-Sembang @ Chat Disini

.

Sahabat Setia Web My Jodoh Muslim

My Jodoh Muslim Dot Com My Jodoh Muslim Dot Com

Banner Portal My Jodoh Muslim

Copy kod html dibawah & paste di blog anda.
.
.